A- A A+
«Ақмола облысының кәсіпкерлік және өнеркәсіп басқармасы» ММ «Ақмола облысының кәсіпкерлік және өнеркәсіп басқармасы» ММ
Қаз | Рус | Eng
ОБЛЫСТЫҢ ІРІ ӨНЕРКӘСІПТЕР АРАСЫНДА «АҚМОЛА ОБЛЫСЫ БОЙЫНША АЙМАҚТЫҚ БРЕНД» БАЙҚАУЫНЫҢ ЕРЕЖЕСІ

I. Жалпы ережелер

Осы Ереже «Ақмола облысы бойынша аймақтық брендтi» анықтауға бағытталған байқауының шарттары мен рәсiмдерiн анықтайды (кейiн — Байқау), қатысушылар мен жұмыстарға деген талап, келiсiлген тәртiпке сай жұмысты алып келудi қамтамасыз ету, Байқау кезеңi және Байқау аяқталғанға дейiнгi кезеңде iске асырылады.

Байқауды ұйымдастыру және өткiзудi «Жасыл болашақ» ҚҚ, «Нұр Отан» партиясының Ақмола облыстық филиалы және «Атамекен» АКП–нiң қолдауымен мемлдекеттiк әлеуметтiк тапсырыс аясында «iс–шараларды ұйымдастыру және ұлттық және Ақмола облысының аймақтық брендiн қалыптастыру және жылжыту» тапсырыс берушi ММ «Ақмола облыстық Iшкi саясат басқармасы».

1.Байқаудың мақсаты және мiндетi

1.1.Байқаудың мақсаты — Байқау ұсыныстары бойынша ең үздiк брендтi анықтау.

заңды және жеке тұлғаларға жандандыру;

аймақтың және елдiң нарығын жоғары сапалы және бәскегге қабiлеттi өнiмдердi жылжыту;

сапа проблемаларын шешу қажеттiлiгiне компаниялардың назарын аудару;

халық арасында сапа идеясын насихаттау.

1.2.Байқаудың негiзгi мiндеттерi:

1) Ақмола облысының имиджiнiң тартымдылығын арттыру;

2) Ақмола облысының тұрғындары арасында патриотизмдi нығайту;

3) Ақпараттық насихаттауды кәсiпорындарды, Ақмола облысының бiрегей туристiк сайттарында, инвестицияларды тартуды жеңiлдету.

Байқау келесi аталымдар бойынша жүргiзiледi:

•«Өндiрiстiк мақсаттағы ең үздiк бренд »;

•«Жұртшылықтың ең үздiк бренд»;

•«Азық–түлiк саласындағы ең үздiк бренд»;

•«Ең үздiк бренд «Туған Жер» аталымы бойынша».

2. Байқаудың жұмыс органдары

Байқаудың ұйымдастырушылық мәселелерiн шешу үшiн Байқаудың Ұйымдастырушылық комитетi құрылады (бұдан әрi — Ұйымдастырушылық комитет). Байқаудың жеңiмпазын (-дарын) Байқау комиссиясы анықтайды.

3.1 Ұйымдастырушылық комитет Тапсырыс берушi және Ұйымдастырушы өкiлдерi санынан жасалады.

Ұйымдастырушылық комитеттiң мақсаттары Байқауды ұйымдастыруын жалпы бақылау, Байқау комиссиясының жұмысына жәрдемдесу, жеңiмпазды (-дарды) таңдау форматы мен мерзiмiн анықтау, Байқау нәтижелерiнiң мерекелi рәсiмiн өткiзу, Байқаудың БАҚ-да ақпараттық сүйемелдеу болып табылады.

3.2 Ұйымдастырушы жұмыстың келiсiмдiлiгiн және Ұйымдастырушылық комитеттiң құжатайналымын iске асырады, байланыс функцияларын атқарады және Байқауға iлеспелi барлық iс-шараларға жайындалу және өткiзу әрекетiнiң үйлестiгiн және жетекшiлiгiн iске асырады.

3.3. Ұйымдастырушылық комиссияның құрамына ақпараттық-байланыс технологиялар, маркетинг, PR және iргелес аймақ саласындағы әйгiлi сарапшылар, сонымен қатар жұмыстың кәсiби, әдiл және тәуелсiз бағалау мақсатындағы қоғам өкiлдерi кiредi.

II. Байқау жұмыстарына қойылатын талаптар
Байқауға жеке және заңды тұлғалар шектесiз қатыса алады.

Для участия в Конкурсе по определению Регионального бренда Акмолинской области участникам необходимо предоставить Ақмола облысының аймақтық брендiн анықтау байқауына қатысу үшiн келесiлердi қамтамасыз ету:

1. Логотип — графикалық белгiсi (эмблема/символ), Ақмола облысының танымалдылығын Республика және әлемдiк деңгейде арттыру үшiн қолданылады. Логотип брендтiң атауын, өзi анықтайтын және орайластырылған әрiптер немесе сөздер ретiнде құрылу керек. Логотип jpeg, png, giff, өлшемi1000x1000 pх форматтарында берiлуi керек.

2. Ұран — сән ұраны, хабарламаны қысылған түрiнде бередi, мақсатты аудитория назарын тарту мақсатында жарнамалық байланыс барлық түрлерiнде қолданылады, Қазақстанға өзiнiң бренд адалдығын арттыру, туризм және инвестициялық тартымдылығын ынталандыру. Ұсынылып отырған ұран жеңiл оқылымды болуы керек, түпнұсқалы, қызығушылықты оятатын мемлекеттiк, орысша және ағылшын тiлдерiнде берiлуi керек.

3. Ақмола облысының аймақтық брендiнiң Концепциясы мемлекеттiк және орыс тiлiнде құрастырылып берiлуi тиiс. Бренд-кiтап форматында тұжырымдамасының ұсынылуын қолдайды, басқа сурет өнiмдерiнде бренд қолдану мысалдары, соның iшiнде (қалам, ) (ручки, негiзгi сақина, белгiшелер, футболкалар, бейсболкалар және т.б.), сондай ақ билборд макеттерi, БАҚ баспа және электрондық хабарламалар, веб-сайттар үшiн баннерлер, брошюралар, парақщалар және т.б. басқа өнiмдер. Сондай ақ тұжырымдаманың орталық идеясын сипаттау керек, ұсынылған ұран мен логотиптердiң негiзгi жолдауын түсiндiру.

III. Байқау тәртiбi мен жеңiмпазын анықтау

1. Дауыс беру тәртiбi

1.1. Конкурстың нәтижелерi туралы ақпарат бұқаралық ақпарат құралдарында және бәсекелестiктi ресми интернет-ресурсында жарияланады

1.2. Байқау жұмыстары толтырылған және қол қойылған өтiнiш ұйымдастырушылардың электрондық поштасына жiберiледi: mariam_ab@mail.ru Конкурсқа қатысу «Ақмола облысының брендтерi» белгiсiмен

1.3. Байқау қатысушыларына электрондық пошта арқылы байқау өтiнiшi қабылданғаны жайлы хабарлама жiберiледi.

1.4. Байқау өткiзу жөнiндегi ақпараттық хабарлама Ақмола облысының әкiмдiгiнiң сайтында www.akmo.gov.kz БАҚ және ресми веб сайттарда орналастырылады.

1.5. Өтiнiмдердi қабылдау 1маусымнан 1 қараша 2017 ж аралығында болады.

2.Байқау комиссиясының жұмысы және жеңiмпаздарды анықтау

3.1. Қатысушылардың жұмыстары авторларымен бiрге Байқау комиссиясыгың алдында көрсетiледi, формат, уақыт және орын ұйымдастыру комитетiмен анықталатын болады.

3.2. Қатысушылардың жұмыс көрсетiлiмдерi БАҚ-да көрсетiлуi мүмкiн.

3.3. Байқау комиссиясының қорытындысы 0 ден 10 баллға дейiн бағаланады. Баллдар төменде көрсетiлген кесте бойынша анықталады.

•Түпнұсқалығы мен жаңалығы

•Түсiнуге оңай және жеңiл қабылдағыштық

•Аймақтық ерекшелiктердiң көрiнуi (мәдениет, дәстүр, индустрия, туризм, құндылық)

•Орындалатын жұмыстың сапасы мен эстетикасы

•Стандартты емес техника және өнер материалдарын қолдану

•Тартымдылық

•Iшкi және халықаралық аудиторияға бағыт

3.4. Байқау қорытындысы белгiлеу парақшасындағы ұпайларға байланысты жеңiмпазды анықтайды.

3.5. Байқау жеңiмпазы және қорытынды пресс-релиз ММ «Ақмола облыстық iшкi саясат басқармасының» ресми парақшасында жарияланады www.uvp.akmol.kz және БАҚ.

IV. Қорытындылау рәсiмi

1. Қорытындылау рәсiмi байқаудың қорытындысы салтанатты түрде арнайы iс шара барысында ұйымдастырушы алқаның ұйымдастыруымен өткiзiледi.

2.Күнi, уақыты және өткiзу орны ұйымдастыру алқасымен анықталады.

3. Байқау жеңiмпазы рәсiмде анықталады.

4. Басты жүлделердi алу үшiн барлық қатысушылар мен комиссия мүшелерi шақырылады.

V. Марапаттау

5.1. Гран-при иегерi байқауғ құрастырған эскиз бойынша статуэтка және естелiк сыйлық алады.

5.2. I, II, III орын алған қатысушылар диплом мен бағалы сыйлықтар мен марапатталады. 5.3. Барлық қатысушылар қатысқаны үшiн сертификаттармен марапатталады.

VI. Байқаудың ерекше шарттары

1. Байқау қорытындысы бойынша жеңiмпаздың құрастырған моделi Ақмола облысының аймақтық брендi болады.

2. Егер бiр де бiр жұмыс талаптарға сәйкес келмесе, ұсынылған өтiнiштер саны жеткiлiксiз болса Байқау ұзартылуы мүмкiн.

3. Конкурсная комиссия оставляет за собой право в отказе выбора победителя (-ей) в случаях, если работы не будут соответствовать предъявляемым требованиям настоящего Положения.

VII. Байқау ережесiнiң өзгеруi

•Бұл ұстаным өзгертiлуi және бiрлескен шешiмдермен толықтырылады ММ «Ақмола облыстық iшкi саясат басқармасы» және «Жасыл болашақ» ҚҚ-мен.

Мақаланың шыққан күні: 24.07.2017 18:16
Парақтағы соңғы өзгерістер: 09.10.2018 09:39
Қаралым саны: 1834

egov.kz - мемлекеттік қызметтер және ақпарат онлайн

@2018 «Ақмола облысының кәсіпкерлік және өнеркәсіп басқармасы» ММ
Яндекс.Метрика
Пошталық мекенжайы: 020000, Қазақстан, Ақмола облысы, Көкшетау қаласы, Абай көшесі, 96, 4 қабат
Қабылдау бөлмесi: 8 (7162) 24-00-00
Электрондық пошта: depprom@akmo.kz
Мемлекеттiк қызметтердi көрсету мәселелерi бойынша келесi телефондар арқылы хабарласуға болады: 8(7162)24-00-30, 24-00-28, 24-00-15, 24-00-16, 24-00-14