A- A A+
«Ақмола облысының кәсіпкерлік және өнеркәсіп басқармасы» ММ
Қаз | Рус | Eng
Реттегіш құралдардың реттеушілік әсеріне талдау нәтижелері бойынша талдамалық нысан Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің Мемлекеттік кірістер комитеті Ақмола облысы бойынша Мемлекеттік кірістер департаментінің Көкшетау қаласы бойынша Мемлекеттік кірістер басқармасы республикалық мемлекеттік мекемесі

Реттегiш құралдардың реттеушiлiк
әсерiн талдауды жүргiзу және
пайдалану қағидаларына
1-қосымша

Реттегiш құралдардың реттеушiлiк әсерiне талдау нәтижелерi
бойынша талдамалық нысан
"Қазақстан Республикасы Қаржы министрлiгiнiң Мемлекеттiк кiрiстер комитетi Ақмола облысы бойынша Мемлекеттiк кiрiстер департаментiнiң Көкшетау қаласы бойынша Мемлекеттiк кiрiстер басқармасы" республикалық мемлекеттiк мекемесi

«Тiркелген салық бiрынғай ставкаларын белгiлеу туралы» шешiмiнiң жобасын бөлiгi ретiнде

Құжат жобасын әзiрлеушi: Шагатаев Д.К.

1-ҚАДАМ: Реттеу проблемалары мен мақсаттарын айқындау
1 Проблеманы және проблеманың болу себептерін айқындау (3 сөйлемнен аспайтын, еркін нысанда жазылған мәтін, нысаналы тобы мен себеп-салдарлық байланысты көрсету қажет)Қолданыстағы реттеу үшін – проблема қалай айқындалғандығы Жергілікті өкілді органдар бекіткен, барлық салық төлеушілер үшін тіркелген салық ставкаларының бірыңғай жиынтығының жоқтығы проблема болып табылады. 25.12.2013 жылғы Көкшетау қалалық мәслихаты шешімінің жобасы, күші жойылды деп тану салдарынан «Бекітілген салықтың бірыңғай ставкаларын белгілеу туралы». Осыған байланысты, салық төлеушілер Қазақстан Республикасының «Салық және бюджетке төленетін басқа да міндетті төлемдер туралы» Кодексінің 422 бабында баяндалған базалық ставкалардың ең төменгі мөлшерін қолданады.
2 Проблеманың болу фактісін растайтын және оның ауқымын көрсететін деректер бар ма (сандық өлшемде)Қолданыстағы реттеу үшін – мұндай деректер көрсетілді ме Жоқ Х
Бар
3 Кәсіпкерлік немесе кәсіби қызмет саласында міндетті мүшелікке (қатысуға) негізделген реттеуді немесе өзін-өзі реттеуді енгізу мақсаты қандай (ерікті нысанда сипаттаңыз)Қолданыстағы реттеу үшін– қандай реттеу мақсаты көрсетілді Әкімшілік-аумақтық бірліктің аумағында қызметін жүзеге асыратын барлық салық төлеушілер үшін бірыңғай салық ставкасы Қазақстан Республикасының «Салық және бюджетке төленетін басқа да міндетті төлемдер туралы» Кодексінің 422 бабының 2-тармағында белгіленген.(Салық Кодексі)
2-ҚАДАМ: Баламалар
1. Қарауға жоспарланатын баламаларды айқындау (бар нұсқаларды және Сіз қарастырып, талдайтын баламалы тәсілдерді белгілеңіз – кемінде 3 баламалы тәсілді таңдау қажет, біріктіруге болады. Баламаларды айқындау үшін төменде ұсынылған ықтимал нұсқалар тізімін пайдаланыңыз.1. Реттеудің болмауы
2. Мемлекеттік бақылау және қадағалау
3. Жоба шешімін бекіту және тіркеу
2 Жоспарланатын баламалардың сипаттамасы (реттеушілік нақтылықты көрсете отырып ерікті нысанда барлық таңдалған баламалар сипатталады (жоғарыдағы тізім бойынша)Қолданыстағы реттеу үшін– қолданыстағы реттеуге баламаларды сипаттау 1 балама - Реттеудің болмауыСалық төлеушілердің тіркелген салықтың ең төменгі айлық базалық мөлшерлемелерін пайдалануы
2-балама - Мемлекеттік бақылау және қадағалауСалық салу обьектілері үшін ең төменгі айлық ставкаларын қолдануға, камералды бақылау жүргізу
3-балама - Жоба шешімін бекіту және тіркеуТіркелген салық бойынша барлық салық салу нысандары үшін бірыңғай тарифтерді белгілеу, мемлекеттік бюджетті толықтыру үшін қажет.
3* Міндетті мүшелікке (қатысуға) негізделген өзін-өзі реттеуді енгізу нұсқасын таңдаған кезде мынадай критерийлерді көрсету қажет 1. Соңғы 5 жылды жылдар бойынша бөле отырып өзін-өзі реттеуді енгізу жоспарланып отырған саладағы жұмыс істеп тұрған кәсіби немесе кәсіпкерлік қызмет субъектілерінің саны.
_______Х______________
2. Қауымдастық (одақ) немесе Қазақстан Республикасының заңдарында белгіленген өзге ұйымдастырушылық-құқықтық нысандағы қолданыстағы коммерциялық емес ұйымдардың, оның ішінде, соңғы 5 жылды жылдар бойынша бөле отырып талданатын салада ерікті қатысуға (мүшелікке) негізделген өзін-өзі реттеу ұйымдарының орналасқан орнының тізбесі.
__________Х____________
3. Әр жұмыс істейтін коммерциялық емес ұйым немесе ерікті қатысуға (мүшелікке) негізделген өзін-өзі реттеу ұйымы бойынша мыналарды көрсету қажет:
талдау жүргізу кезінде мұндай коммерциялық емес ұйым құрамына кіретін субъектілер санын: _____Х_______;
талданатын салада нарықта шығарылған тауарлардың (жұмыстардың, көрсетілетін қызметтердің) жалпы санынан мұндай коммерциялық емес ұйым, ерікті қатысуға (мүшелікке) негізделген өзін-өзі реттеу ұйымының мүшелері шығарған тауарлар, жұмыстар мен көрсетілетін қызметтер көлемі: ____Х______.
4. 1а нысаны бойынша өзін-өзі реттеудің оңтайлы құрылымына жүргізілген таңдау нәтижелері бойынша міндетті мүшелікке (қатысуға) негізделген болжамдалатын өзін-өзі реттеу ұйымдарының саны _____Х_______
3-ҚАДАМ: Баламалардың әсерін айқындау
3.1. Экономикалық жүйеге әсер етуЭкономикалық жүйенің төмендегі элементтерін ескере отырып әр баламаның экономикалық жүйеге әсер етуі кезінде пайда мен шығысыларын ерікті нысанда сипаттаңыз:
1. Тауарлардың, қызметтердің, капитал мен жұмыс күшінің еркін қозғалуына, сондай-ақ халықаралық сауда мен халықаралық инвестициялық ағындарға әсері.
2. Экономикалық өсудің жалпы салдарлары.
3. Жұмыспен қамтуға, жұмыс орындарына әсері.
    Пайда Шығасылар
  1-баламаРеттеудің болмауы Салық төлеушілердің тіркелген салықтың ең төменгі айлық базалық мөлшерлемелерін пайдалануы Мемлекеттік бюджет болжамын орындамау
  2-баламаМемлекеттік бақылау және қадағалау Салық төлеушілердің тіркелген салықтың ең төменгі айлық базалық мөлшерлемелерін пайдалануы Мемлекеттік бюджет болжамын орындамау
  3-баламаЖоба шешімін бекіту және тіркеу
Мемлекеттік бюджетті толықтыру
Шығасылар жоқ
3.2. Бизнеске әсер етуТөмендегілерді міндетті түрде ескере отырып әр баламаның бизнеске әсер етуі кезінде пайдасы мен шығасыларының сипаттамасын ерікті нысанда келтіріңіз:
1. Кәсіпорындардың өнімділігі мен бәсекеге қабілеттілігіне, оның ішінде инновациялар мен дамуына әсері (өзін-өзі реттеуді енгізу кезінде бизнеске кіруде ықтимал қиындықтарды бағалау қажет).
2. Кәсіпорындардың табыстылығы мен тұрақтылығына әсері.
3. Кәсіпорын мөлшеріне байланысты шығасылардың салыстырмалы әсері (шығасылардың салыстырмалы әсері ірі кәсіпорындарға қарағанда шағын кәсіпорындар үшін жоғары бола ма). 1б-нысанына сәйкес бизнес үшін шығасыларды жеке монеталандырыңыз және есептеңіз
    Пайда Шығасылар
  1-баламаРеттеудің болмауы Тіркелген салықтың базалық ставкаларының ең төменгі мөлшерін қолданады
жоқ
  1б-нысаны бойынша бизнес үшін шығасылар1. Өндіріс құралдарына инвестициялар, бөлмелерді, зертханаларды, кадрлар даярлау және басқа да қажетті әкімшілік емес шығасыларды өзгерту
Ең төменгі ставкаларды қолданғанда, салық төлеуші тіркелген салықтың ең төменгі мөлшерін төлейді.
жоқ
  2-баламаМемлекеттік бақылау және қадағалау Сондай-ақ салық төлеушілер мемлекеттік бақылауда да, ең төменгі ставкаларды қолданады, сондықтан салық сомасы ұлғаймайды. Салық есептілігін қате ұсынған жағдайда, салық төлеушіге құқық бұзушылықты жою туралы хаттама жолданады.
  1б-нысаны бойынша бизнес үшін шығасылар1.Мемлекетке мерзімді есеп беру(немесе есепті ұлғайту) жоқ Тіркелген салық бойынша салық есептілігін тапсыру үшін декларацияны ұсыну мерзімдері болады. Мерзімдерін орындамаған жағдайда, салық төлеушіге құқық бұзушылықты жою туралы хаттама шығарылады және әкімшілік материал дайындалады.
  3-баламаЖоба шешімін бекіту және тіркеу
жоқ

Тіркелген салықты төлеушілер, жергілікті өкілді органдардың белгілеген бірыңғай ставкасын қолданады.
  1б-нысаны бойынша бизнес үшін шығасылар1.Бөлшек сауда бағасының өзгерісі жоқ Бірыңғай ставкаларын белгілеу кезінде, ең төменгі базалық ставкалармен салыстырғанда, тіркелген салық артады. Осылайша, таза кірісті ұлғайту үшін бөлшек сауда бағалары өзгеруі мүмкін.
3.3 Мемлекеттік билік органдарына және жалпы қоғамға әсер етуТөмендегілерді міндетті түрде ескере отырып әр баламаның мемлекеттік билік органдарына және жалпы қоғамға әсер етуі кезінде пайдасы мен шығасыларының сипаттамасын ерікті нысанда келтіріңіз
1. Денсаулық пен өмір қауіпсіздігі (оның ішінде, экономикалық) үшін тәуекелдерге әсері.
2. Экономикалық қылмысты қоса алғанда, қылмысқа әсері.
3. Ықтимал сыбайластық тәуекелдер.
4. Экологияға әсері.
5. Тұтынушылық таңдаудың өзгеруі.
6. Бөлшек бағалардың өзгеруі.
7. Тұтынушылардың хабардар болуына және оларды қорғауға әсері.1в-нысанына сәйкес реттеуді әкімшілендіруге шығасыларды жеке монеталандырыңыз және есептеңіз
    Пайда Шығасылар
  1-баламаРеттеудің болмауы
жоқ
Тіркелген салықты төлеушілер базалық ставкалардың ең төменгі мөлшерін қолданады.
  1в-нысаны бойынша әкімшілендіруге шығасылар жоқ Мемлекеттік органдар тарапынан, тіркелген салық төлеушілерді бақылаудың жоқтығы, мемлекеттік бюджетті қалыптастыруға теріс әсерін тигізеді.
  2-баламаМемлекеттік бақылау және қадағалау
жоқ

жоқ
  1б-нысаны бойынша әкімшілендіруге шығасылар1. Мемлекетке мерзімді есеп беру(немесе есепті ұлғайту) Тіркелген салық бойынша есеп беруші салық төлеушілерді қадағалау, декларациялардың мерзімінде тапсырылуын және базалық ставкалардың ең төменгі мөлшерін қолдану шарттарын бақылауды қамтамасыз етеді.
жоқ
  3-баламаЖоба шешімін бекіту және тіркеу
1. Халықтың денсаулығы және өмір тіршілігінің қауіпсіздігіне (соның ішінде экономикалық) ешқандай тәуекелдер жоқ.2.Соның ішінде экономикалық қылмыстылықтар жоқ.3.Жемқорлық тәуекелдер жоқ.4.Төлеушілер тіркелген салықтың бірыңғай ставкасын қолданады.

Бөлшек сауда бағасының өзгерісі
  1в-нысаны бойынша әкімшілендіруге шығасылар1.Мемлекеттік бюджетті қалыптастыру Тіркелген салық объектілеріне бірыңғай ставкаларды құру, мемлекеттік бюджетті қалыптастыруға оң әсерін тигізеді. Тіркелген салық бойынша бірыңғай ставкаларды құру, бірыңғай ставкаларды қолдануға ұдайы талдауды талап етеді, өз кезегінде мемлекеттік кіріс мамандар құрамы санының артуын талап етеді.
4-ҚАДАМ: Ең оңтайлы реттеу баламасын таңдау
Реттеу нәтижелілігін бағалаудың 5-балдық жүйесінің балдарын айқындау5 – қойылған міндет толық шешіледі (проблема бұдан әрі жойылады);
4 – қойылған міндет толықтай шешіледі (проблеманың барлық маңызды бөліктері болмайды);
3 – қойылған міндет ішінара шешіледі (проблема айтарлықтай азаяды, проблеманың ең өткір аспектілері шешіледі);
2 – қойылған міндет бірнеше аспектіде шешіледі (кейбір маңызды және өткір аспектілер қалады);
1 – қойылған міндет шешілмейді (проблема қалады)**
Нәтижелілігі бойынша рейтинг (проблеманы шешуде міндеттерге қол жеткізу) Нәтижелілік балы(5-балдық жүйе) Тиісті балдың берілуін түсіндіру
1-баламаРеттеудің болмауы
1
Салық төлеушілердің тіркелген салықтың ең төменгі айлық базалық мөлшерлемелерін қолдануы
2-баламаМемлекеттік бақылау және қадағалау 2
Камералдыбақылаутіркелгенсалыққаеңтөменгібазалықставкалардықолдануүшінжүргізіледі.
3-баламаЖоба шешімін бекіту және тіркеу 5
Көкшетауқаласыаумағындақызметінжүзегеасыратынбарлықсалықтөлеушілерге, тіркелгенсалыққабірыңғайставкалардықұру
Тиімділік бойынша рейтинг Пайда (қорытынды) Шығасылар (қорытынды)
1-баламаРеттеудің болмауы
жоқ
Салық төлеушілермен тіркелген салықтың ең төменгі базалық ставкалар мөлшерлемесін қолдану нәтижесінде мемлекеттік бюджетке түсімдер азаяды.
2-баламаМемлекеттік бақылау және қадағалау
жоқ

Камералдыбақылаутіркелгенсалыққаеңтөменгібазалықставкалардықолдануүшінжүргізіледі.
3-баламаЖоба шешімін бекіту және тіркеу Мемлекеттікбюджеттіңқалыптасуынажәнеболжамынорындауынатіркелгенсалықпенсалықсалуобъектілерінебірыңғайставкаларорнатуқажет. Көкшетауқаласыаумағындақызметінжүзегеасыратынбарлықсалықтөлеушілерге, тіркелгенсалыққабірыңғайставкалардықұруқажет.
Ықтимал тәуекелдерді және іске асырылу тетігін айқындай отырып ең үздік баламаны таңдау (өткен екі кестенің деректерін салыстыру негізінде жүргізіледі)
Рейтинг Ықтимал тәуекелдер және еңсерілмейтін салдарлар Ұсынылатын реттеуді іске асыру тетігі
  3-баламаЖоба шешімін бекіту және тіркеу
Тіркелгенсалықбойыншабірыңғайставкалардыңартуынабайланысты, бағаөзгеруімүмкін.
1.БұлшешімАқмолаоблысыныңӘділетДепартаментіндемемлекеттіктіркелгенкүнненбастапкүшінеенедіжәнересмижарияланғанкүніненбастапқолданысқаенгізіледі.
5-ҚАДАМ: Бағалау индикаторы
  Барынша толық мониторинг жүргізу үшін ақпаратты жинау және талдау жүйесіндегі индикаторлар мен ұсынылатын өзгерістерді анықтаңыз (ықтимал индикаторлар және олардың өлшенуі үшін не істеу қажет) және берілген индикаторға қол жеткізуді бағалау жүзеге асырылатын ақпарат көздерін көрсетіңіз Тіркелгенсалықбойыншанақтыбюджеттіңтүсуіөлшеуиндикаторыболыптабылады. Салықтөлеушілереңтөменгібазалықставкаларынқолданғанда, тіркелгенсалықбойыншатүсімазаяды. Жәнедееңтөменгіставкалар, жобашешімініңкүшінжоғалтуынабайланыстықолданылатынКөкшетауқалалықмәслихатының«Бекітілгенсалықбірыңғайставкаларынбелгілеутуралы»ауқымдыболыптабылмайды. Тұрақтысалықбойыншабекітілгенбірыңғайставкаларіскеасырутетігіболыптабылады.
2 Индикаторларды өлшеудің ұсынылатын кезеңділігі
жоқ

жоқ
3 «Проблеманың болу фактісін растайтын және оның ауқымын көрсететін деректер» 1-қадамның 2-тармағында көрсетілген, реттеуді енгізгеннен кейін проблема ауқымының ықтимал өзгерістерін көрсететін, цифрлық өлшемдегі деректердің жоспарланатын өзгеруі (сипаттамада жоспарланатын өзгерістердің уақыт шеңберлерін көрсетіңіз)Қолданыстағы реттеу үшін–осы реттеуді енгізгеннен кейін проблеманың өзгеру ауқымын көрсететін деректер бар ма








Жоқ Х
Иә
жоқ

Қосымша (ZIP 685 Kb)

Парақтағы соңғы өзгерістер:: 19.07.2017 16:21
Модернизация 3.0 Модернизация 3.0 Модернизация 3.0 Модернизация 3.0
 
@2017 «Ақмола облысының кәсіпкерлік және өнеркәсіп басқармасы» ММ
Яндекс.Метрика

Телефон:

Электрондық пошта адресі:

8 (7162) 24-00-00;

depprom@bk.ru

LANG_OGU 8 (7162) 24-00-30, 24-00-15